Saturday, November 1, 2014

Vodka Cola/Wódka z colą

I was doing my best to look smart and strong when I first began my teacher's career. Tailor-made-dress, short hair, nail polish... It didn't work at all: my students were disrespecful. Tired of telling them how I expect them to behave; I decided to take my „English vacations.” I would tell everyone that I'll be back after two months which I never did.

 
Career-assistant job was exhausting, but made me feel good. Eldery English were polite and greatful – in contrary to my dear pupils. Slowly the stressed teacher of Polish was gone: for the first time in my life I felt free and happy. I had good time with Kasia and our friends. She will never know that our excursion to ENVY back in 2006 was the first disco night in my life!

My lack of experience caused funny situations. Once a friend told me that her boyfriend insists on having anal sex. A couple of days later they went to ours; we had a couple of vodka cola. After one glass I got drunk and kept asking the poor gut: „You're a person for me, but what do you want from her ass?”. It looks that teacher's brain cannot cope with alcohol!

Starałam się wyglądać poważnie i elegancko kiedy zaczęłam uczyć w szkole. Sztruksowa garsonka, krótkie włosy, pomalowane pazury... Niestety, zupełnie to nie działało: uczniowie nie okazywali mi szacunku. Zmęczona powtarzaniem, jak się mają zachować, zdecydowałam się na „angielskie wakacje.” Mówiłam wszystkim, że wrócę za dwa miesiące, czego nie zrobiłam.

Wyczerpujące zajęcie opiekuna całkiem mi odpowiadało. Starsi Anglicy byli mili i wdzięczni za moją pracę, w przeciwieństwie do drogich uczniów. Zestresowana pani od polskiego odeszła do historii; po raz pierwszy czułam się wolna i szczęśliwa. Dobrze się bawiłam z Kasią i naszymi przyjaciółmi. Nigdy się nie dowiedziała, że wyprawa do ENVY w 2006 była pierwszą wizytą w dyskotece w moim życiu!

Brak doświadczenie prowokował zabawne sytuacje. Pewnego razu znajoma opowiadała, że jej chłopak nalegał na seks analny. Parę dni później przyszli do nas; wypiliśmy trochę wódki z colą. Po jednej szklance tak się upiłam, że zaczęłam męczyć biedaka gadaniem w stylu: „Człowieka w tobie widzę, ale co chcesz od jej dupy?” Wygląda na to, że nauczycielska głowa nie znosi alkoholu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.