Thursday, March 27, 2014

Writer’s week/Pisarski tydzień



I joined Facebook Group for writers about one week ago. There is a competition going on; I sent two of my short stories… and dwindled away. For the next two days or so I was continually checking the comments. The comments weren’t bad – other members liked my love stories.
Źródło: Internet

Still, reading other stories and their comments I noticed that people seem to like the “simple and funny” ones. I thought that “my” protagonists (homosexual and alcoholic) were “out of place.” I decided to quit the competition. I posted my “resignation” – but it wasn’t accepted by “the leader” of our group.

My short stories are still going on. Besides, I decided to inscribe my third story into competition. It’s more simple and funny than the previous ones. So, there I am, constantly checking the comments and writing mines again. Well, at least someone is reading my stuff:)

Dołączyłam do pisarskiej grupy na Facebooku około tygodnia temu. Trwa tam konkurs; wysłałam moje dwa opowiadania… i wsiąkłam. Przez następne dwa dni czy coś koło tego bez przerwy sprawdzałam komentarze. Nie były złe – moje opowiadania podobały się członkom grupy.

Pomimo tego, czytając inne historie zauważyłam, że ludzie doceniają bardziej te „zabawne i proste.” Pomyślałam, że moi bohaterowie (homoseksualista i alkoholik) są nie na miejscu. Zdecydowałam, że odejdę z konkursu. Złożyłam „rezygnację” lecz nie została zaakceptowana przez „naczelną” grupy.

Moje opowiadania są nadal na konkursowej liście. Poza tym, zdecydowałam, że wyślę trzecią historię. Jest bardziej zabawna i mniej skomplikowana, niż poprzednie dwie. I tak oto na nowo czytam komentarze i piszę moje własne. Przynajmniej ktoś czyta moje opowiadania:)

4 comments:

  1. jeżeli potrzebujesz uwag, przyłącz się do Portalu Pisarskiego :) co nie znaczy, że uwagi będą rzetelne, ale tam ludzie czytają opublikowane teksty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo potrzebuję uwag. Co trzeba uczynić, aby do tej elity dołączyć?

      Delete
    2. To żadna elita, muisz się tam zerejestrować i opublikować opowiedanie, redakcja po przeczytaniu opublikuje itd

      zorientujesz się

      http://www.portal-pisarski.pl/

      Delete
    3. Dziękuję za informację:)Pozdrawiam

      Delete